VEELGESTELDE VRAGEN


Hier vind je alle belangrijke informatie in een samengesteld overzicht. Kom je er nog niet uit? Dan kun je gebruik maken van de Chatfunctie of contact met mij opnemen via e-mail of telefonisch 06-12038259.

ALGEMENE INFORMATIE

BESTELLEN
- Hoe kan ik het gemakkelijkst winkelen?
- Hoe kan ik producten bestellen?
- Mijn favoriete product is niet op voorraad, wat nu?

- Ik zie dat BewustGoed is aangesloten bij Goodclub, hoe werkt dat?

BETALEN
- Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Hoe kan ik mijn kortingscode, cadeaubon of waardebon gebruiken?

BEZORGING & LEVERTIJD
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
- Wanneer wordt een bestelling met pakketpost of met brievenbuspost verzonden?
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt geleverd of waar mijn bestelling is?

HERROEPINGSRECHT: RUILEN & RETOURNEREN
- Wanneer kan ik een product of bestelling ruilen of retourneren?

- Wat zijn de kosten van retourneren?
- Hoe kan ik retourneren?
- Welke voorwaarden zijn er bij retourneren?
- Kan ik mijn product omruilen?

WEBWINKELKEUR
GARANTIE
KLACHTEN
ALGEMENE VOORWAARDEN

Staat jou vraag er niet bij?

ALGEMENE INFORMATIE

BewustGoed staat als eenmanszaak ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer 64511715.

BewustGoed bankiert bij de Triodos bank.
Bankgegevens: IBAN: NL21TRIO0391 1159 79| BIC: TRIONL2U op naam van BewustGoed eco lifestyle.

E-mail: info@bewustgoed-winkel.nl
Telefoonnummer: 06-12038259 {ook via Watsapp}
Adres: Elzeneind 5, 5343 JA Oss

Terug naar TOP

BESTELLEN

Hoe kan ik het makkelijkst winkelen?

In het topmenu vindt je alle categorieen aangegeven. Kies de categorie en maak eventueel een keus uit een sub categorie. Daar kun je gemakkelijk en overzichtelijk shoppen naar jouw favoriete product.

Verder vindt een zoekfunctie links bovenin, vul het gewenste product of merk in het veld zoeken en druk op het vergrootglas ernaast en de gezochte artikelen worden getoont.

Terug naar TOP

Hoe kan ik producten bestellen?

Bij het product vind je de knop bestellen, kies eventueel de juiste maat en kleur. Verzamel de producten naar keus in je winkelwagen. Ben je klaar met winkelen ga dan naar je winkelwagen- deze vindt je rechts bovenin - en volg de aanwijzingen. Reken je bestelling af, middels de onderstaande betaal mogelijkheden, en je kunt jouw produkten binnen 1 tot 3 dagen thuis verwachten.

Terug naar TOP

Mijn favoriete product is niet op voorraad, wat nu?

Is jouw favoriete product momenteel niet op voorraad? Dan kun je deze gewoon bestellen, de verwachte levertijd staat bij het product aangegeven. Let op dit zijn de maximale aantal werkdagen dat een product bij jouw thuis verwacht wordt, vaak zal het product veel sneller bij je in huis zijn. 

Als een product uit het assortiment gaat of de producten zijn niet meer te bestellen, dan wordt dit aangegeven met de tekst OP = OP. 

Terug naar TOP

Ik zie dat BewustGoed is aangesloten bij Goodclub, hoe werkt dat?

Goodclub is het spaarprogramma voor bewuste keuzes. Bij elke € 10,- ontvang je één Goodcoin bij je bestelling. Deze kun je inwisselen op de website www.goodclub.nl voor duurzame producten of doneren aan goede doelen. 1 Goodcoin is 1 euro waard.

Terug naar TOP

Betaalmogelijkheden

iDeal, direct betalen via jouw eigen beveiligde online bankomgeving.
- PayPal, gemakkelijk betalen via jouw PayPal account.
- Betalen bij afhalen {op afspraak}. Dat kan cash of via mobiel pinautomaat.
- Per handmatige overschrijving {betaling vooraf}
Maak het orderbedrag over naar NL21TRIO 0391 1159 79 t.n.v. C.D. van Drie, BewustGoed eco lifestyle en vermeld het ordernummer bij de betaling. De zending zal zo spoedig mogelijk worden verstuurd na ontvangst van de betaling. Je ontvangt een e-mail als de zending wordt verzonden.
- Per Rembours, de kosten voor het verzenden onder rembours zijn € 18,35. Je betaalt de zending + rembourskosten bij het afhalen bij een Post.nl punt. 

Terug naar TOP

Hoe kan ik een kortingscode, cadeaubon of waardebon gebruiken? 

Heb je een BewustGoed kortingscode, cadeaubon of waardebon? Dat is mooi meegenomen! Je kunt jouw kortingscode ingeven in het veld 'Kortingscode' in je winkelwagentje en klik daarna op 'bereken korting'. Het kortingspercentage of kortingsbedrag wordt direct verrekend met het aankoop bedrag. 

Heb je een bedrag over? Geen probleem, je kunt bij je volgende bestelling dezelfde code invullen en het resterende bedrag wordt automatisch afgetrokken.

Terug naar TOP

BEZORGING & LEVERTIJD

Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten worden automatisch verrekend naar het gewicht van het product en de verpakking. De producten worden verstuurd via PostNL brievenpost of pakketpost met track & trace code zodat je jouw bestelling op de voet kunt volgen.

- Gratis bij ophalen van je bestelling in Oss.
Gratis verzending boven de € 70,00 van bestellingen tot 10 kilo in Nederland.
- € 1,95  Bezorgkosten voor brievenbus post in Nederland van een bestelling tot 20 gram.
- € 5,75  Bezorgkosten met PostNL van een bestelling tot 10 kilo in Nederland
€ 7,75 Bezorgkosten voor een pakket boven de 10 kilo in Nederland tot 30 kilo.
- € 7,95  Bezorgkosten met PostNL AANGETEKEND van een bestelling tot 10 kilo in Nederland + handtekening + verzekerd tot € 500,-
- € 13,00 Bezorgkosten voor een bestelling tot 2 kilo voor Belgie en Duitsland


Het komt wel eens voor dat een bestelling, welke is berekent als pakketpost, uiteindelijk met brievenbuspost kan worden verzonden. Het verschil van € 3,80 wordt aan je vergoed d.m.v. een kortingscode.

Terug naar TOP

Wanneer wordt een bestelling met pakketpost of met brievenbuspost verzonden?

De meeste zendingen worden met pakketpost verstuurd, omdat ze niet in een enveloppe passen. Daarnaast is het een veilige en zekere manier van verzenden is en ontvang je een track & trace code zodat je jouw bestelling op de voet kunt volgen. 
Een deel van de kosten neemt BewustGoed op zich en houden we zo laag mogelijk, namelijk € 5,75.

Past jouw bestelling wel in een enveloppe? Dan betaal je maar € 1,95. Het verschil van  € 3,80 wordt aan je vergoed d.m.v. een kortingscode.

Terug naar TOP

Je bestelling wordt altijd met een duurzame verpakking verzonden!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Een bestelling die voor 15.00 uur is ontvangen en is betaalt, wordt doorgaans dezelfde dag weggebracht en zal binnen 1 tot 3 werkdagen aan je geleverd worden.

BewustGoed streeft altijd naar een snelle levering van jouw bestelling. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan wordt je via e-mail hiervan op de hoogte gesteld.

Het komt voor dat een product niet of niet voldoende op voorraad is. Bij de productomschrijving zie je de maximale geschatte leverdagen van dit product. Je wordt altijd op de hoogte gehouden wanneer je jouw bestelling tegemoet kunt zien.

Terug naar TOP

Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt geleverd of waar mijn bestelling is?

Een bestelling welke met pakketpost wordt verzonden, kun je volgen via een track & trace code. Je ontvangt deze track & trace code in de bevestigingse-mail.

Is je bestelling nog niet verzonden? Dan ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail met de verwachte levertijd.

Terug naar TOP

HERROEPINGSRECHT: RUILEN & RETOURNEREN

Wanneer kan ik een product of bestelling ruilen of retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder opgave van reden te annuleren. Dat betekent dat zodra jij je bestelling in handen hebt je 14 dagen gebruikt kunt maken van je herroepingsrecht. Jouw retourzending moet binnen 14 dagen zijn aangemeld. Hierna heb je nog 14 dagen waarin de retourzending mag worden verstuurd.

Je ontvangt altijd het volledige bedrag van de producten, inclusief verzendkosten terug.
Indien je meerdere producten hebt bestelt en een gedeelte retourneerd worden de verzendkosten niet gecrediteerd.

Je ontvang je het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terug, mist deze in goede orde is ontvangen of je kunt aantonen dat deze zijn verstuurd.

Terug naar TOP

Wat zijn de kosten van retourneren?

Je hebt twee opties:

Optie 1: De kosten voor de retourzending van jouw thuis naar de BewsutGoed zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn maximaal 6,75 voor een pakket via PostNL binnen Nederland. 

Optie 2: Gratis retourneren.
Je kunt kiezen voor een BewustGoed waardebon t.w.v. het orderbedrag, inclusief de retourzendingskosten. De kosten voor het retour zenden worden dan bij het bedrag van het orderbedrag opgeteld, waardoor je uiteindelijk niets voor de retourzending betaalt.
Je ontvangt dan een kortingscode, welke je kunt  gebruiken bij je eerst volgende aankoop.
Hou je een bedrag over? Geen probleem, het overgebleven tegoed blijft gewoon staan voor een volgende keer.
TIP: Je kan de waardebon ook weggeven aan iemand anders. Laat mij even weten als je hier gebruik van wilt maken.

Terug naar TOP

Hoe kan ik retourneren?

- Stuur een e-mail naar retour@bewustgoed-winkel.nl 
- Download het Retourformulier, vul deze in en voeg deze bij de retourzending.
- Pak de retourzending stevig in en breng deze naar een Post.NL punt bij jou in de buurt.

Terug naar TOP

Welke voorwaarden zijn er bij retourneren?

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan BewustGoed geretourneerd worden. 

Onderstaande producten kunnen niet retour genomen en vergoed worden:

- Alle producten die na 14 dagen na ontvangst niet voldoen aan de wensen. Controleer daarom altijd je bestelling zodra je deze ontvangen hebt. 
- Alle producten die uit de orginele verpakking zijn gehaald, m.u.v. kleding.
- Verzorgings- en cosmetica producten die geopent zijn, i.v.m. hygiënisch oogpunt.
- Eten- en drinkwaar welke geopent zijn.
- Kleding die al één dag gedragen is. Even passen is natuurlijk geen probleem.

Constateer je een gebrek of is de kwaliteit niet voldoende, lees dan verder bij Garantie.

Terug naar TOP

Kan ik mijn product omruilen?

Is de maat niet goed of vindt je een andere kleur toch iets beter bij de rest van je gardarobe passen, dan kun je gratis je product omruilen.

- Bestel het gewenste product via de webshop
- En stuur een e-mail naar retour@bewustgoed-winkel.nl.

Zet hierin het ordernummer, welk product je wilt omruilen, en welk product je ter vervanging wilt ontvangen. Je ontvangt een retour etiket zodat je de retourzending kosteloos kunt verzenden.

Terug naar TOP

WEBWINKELKEUR

BewustGoed is aangesloten bij het Webwinkel Keur. Webwinkel Keur is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Zij zorgen ervoor dat webwinkeliers eerlijk en transparant beoordeeld worden en je kunt je ervaringen met een webwinkel delen. Op deze manier worden webwinkels zowel door jou als door Webwinkel Keur beoordeeld. Dubbele zekerheid dus!
Ook helpen ze je als je een klacht hebt over een webwinkel, lees verder bij Klachten.

Terug naar TOP

GARANTIE

Heb je een product ontvangen welke niet voldoet aan de verwachte kwaliteit, kapot is geleverd of anderszins gebreken vertoont, dan ontvang ik  dat graag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 2 dagen na constatering.

Wanneer vervalt de garantie?
- Producten welke op onjuiste wijze zijn gebruikt of niet niet correct zijn onderhouden
- Producten welke zijn gerepareerd / gemengd door jezelf of andere
- Producten welke door normale slijtage niet meer voldoen

Terug naar TOP

KLACHTEN

Heb je een klacht wat betreft een product of BewustGoed? Het kan gebeuren dat er iets niet naar wens verloopt. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en help ik je graag verder om je klacht naar tevredenheid af te handelen.
Stuur mij een e-mail: klacht@bewustgoed-winkel.nl of neem telefonisch contact met mij op via 06-12038259.

Je kan de klacht ook via Stichting WebwinkelKeur indienen zij treden dan op als bemiddelaar. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om een geschil te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden via http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar TOP

ALGEMENE VOORWAARDEN

Bekijk of download de algemene voorwaarden via de website voor meer informatie.

Terug naar TOP

Staat jouw vraag er niet bij?

Laat het mij dan weten de Chatfunctie, via e-mail info@bewustgoed-winkel.nl, of telefonisch 06-12038259 {ook via Watsapp}

Terug naar TOP

Chat

Chatfunctie

 

© 2011 - 2017 BEWUSTGOED | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.